Korte Zilverstraat 5, Brygge, Belgien
Det 4-stjärniga Hotel Acacia Brygge erbjuder närhet till Brügge-marknaden, som ligger ungefär 5 minuters promenad bort. Alla gäster på det här hotellet har tillgång till en parkering till 22 EUR per dag på plats.
Dra nytta av närheten till Klocktornet och saluhallen, som finns mindre än 300 meter bort. Bland sevärdheterna som är belägna cirka 7 minuters gångavstånd från hotellet finns Frietmuseum. Acacia i Brygge ligger i närheten av Folkloremuseum, och tågstationen Bruges är belägen mindre än 1 km bort. Dessutom finns busstationen Brugge 't Zand mindre än 10 minuters promenad från det här boendet.
Hotellet har 41 rum med plattskärms-TV med satellitkanaler och TV med flera kanaler. Dessutom har det minibar och te-/kaffebryggare.
Det finns 't Vagevuur och De Stove inom 5 minuters promenad från boendet.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Hotel Acacia!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Karl
2024-02-13
Bokade ett rum med fin utsikt.
Anders
2024-01-22
Det var bredvid centrum, butiker, populära sevärdheter, enastående läge. Vi åt på Bankomat Seaside, som låg på gångavstånd från stället.
Ingeborg
2023-12-20
Rent boende, vackert inredda rum och underbart läge. Bra restaurang...
Patrick
2023-12-05
Smaklig och utsökt frukost, trevlig mat.
Henrik
2023-10-03
Rummen är mycket trevliga och jag tyckte om det otroliga läget. Hotellet ligger nära kafeér och matställen.
Monica
2023-09-14
Lyxigt hotell, utmärkta bekvämligheter och utmärkt personal. Smaklig frukost - 4 stjärnor. Idealiskt och bra läge bredvid butiker och centrum, förträfflig utsikt. 5 minuters promenad till Klocktornet och saluhallen. Utmärkt service.
Leif
2023-07-24
ljuvlig mat. kaffe och ägg till frukost. fina sängar, ac, gratis wi-fi och lokalt te i rummet.
Johan
2023-07-18
Jag fick ett renoverat och väldigt rymligt rum med sovrum, kaffe och stor säng. Maten var färsk. Personalen var välkomnande och artig och restaurangen var bra;)))